Gaadi - Sinhala Movie Review

 රාජාණ්ඩුව විසින් නෙරපා හරින ලද කෙනෙකු සමඟ විවාහ වීමට බලකෙරෙන තම වංශවත් බව ඉවත් කරන ලද උතුම් කාන්තාවක් ඇගේ ඉරණමට යටත් වීම ප්‍රතික්ෂේප කරමින් තම ගෞරවය රැක ගැනීමට අරගල කරයි.


ටිකිරිගේ ස්වාමිපුරුෂයා සහ අනෙකුත් බෞද්ධ වංශවතුන් 1814 දී, බ්‍රිතාන්‍යයන් ශ්‍රී ලංකාව ආක්‍රමණය කිරීමට වසරකට පෙර, ඉතා සැකසහිත ක්‍රීඩාවක් කිරීමට පසුව සොයා ගන්නා ලද බ්‍රිතාන්‍ය ඒජන්තයෙකුගේ පෙරැත්තය මත දෙමළ රජු බලයෙන් පහ කිරීමට උත්සාහ කරයි. එහෙත් රජුගේ දඬුවම එතැනින් අවසන් නොවේ; කැරලිකරුවන්ගේ භාර්යාවන් ද දඬුවම් කරනු ලැබේ, ගඟේ ගිලීමෙන් සියදිවි නසා ගැනීමට හෝ පහත් කුලයක කෙනෙකු සමඟ විවාහ වීමට විකල්පය ලබා දී ඇත, සහ විශේෂයෙන් පහත් අයගෙන් කෙනෙකු ලෙස සැලකෙන පිටමං වූවන්, අත්‍යවශ්‍යයෙන්ම ඔවුන්ට ලැබෙන සොච්චම් මුදල් වලින් ජීවත් වේ රදළයන්. ටිකිරි පමණක් සියදිවි නසා නොගන්නා අතර, ඇය විජය සමඟ විවාහ වන්නේ ප්‍රචණ්ඩ චාරිත්‍රයකින් පසුව ඔහු ඇයව තරඟයකින් "ජය" කරමිනි.


Watch Movie Trailer

කෙසේ වෙතත්, ගැහැණු ළමයාට පිටමං වූවන්ගේ අශික්ෂිත ජීවන රටාවට හැඩගැසීමට නොහැකි වේ, විශේෂයෙන් ඇය සෑම විටම නිරුවතින් සිටීම අවශ්‍ය වේ. ඇය විජයට සහ සමස්ත ප්‍රජාවට ඇති කරන ගැටලු නිසා, ගෝත්‍රයේ වැඩිමහල්ලා යුවළව පන්නා දැමීමට තීරණය කරයි. විජය සැමදා සෙනෙහසින් හා ටිකිරි ඉවත්ව ගොළුවෙන් සිටිමින් ඔවුන් කැලේට වී දිවි රැක ගැනීමට පිටත් විය. බි‍්‍රතාන්‍ය හමුදා සහ එම ඔත්තුකාරයා බෞද්ධයින්ට රජු පෙරලා දැමීමට උදව් කරන අතර, විජයට ඇගේ හිටපු සැමියා සමඟ නැවත එක්වීමට ඉඩ සලසයි.


විතානගේ අධ්‍යක්ෂණය කරන්නේ ඉතා නිවැරදි ඉලක්ක සහිත චිත්‍රපටයක්. පළමුවැන්න නම් බ්‍රිතාන්‍ය ජාතිකයන් ජාතියේ දේශපාලනය තුළ ඉටු කළ බිහිසුණු භූමිකාව නිරූපණය කිරීමයි. දෙවැන්න, එකල ලංකා සමාජය කෙතරම් බෙදී තිබුණේද යන්න නිදර්ශනය කරන අතර, රදළ පැලැන්තියට සියල්ල හිමි වූ අතර පහළ පංතියේ අයට ඇත්තේ ස්වල්පයක් පමණි. ඒ අතරම, ඉහළ කුලයේ කාන්තාවක් පහත් එකේ අවසන් වීම ඇත්තෙන්ම අද්විතීය කථා වස්තුවක් බවට පත් කරයි, සහ එය අතිශයින් ඒකපාර්ශ්වික වුවද, එය දැකීමට ඉතා විනෝදජනක වන ආදර සම්බන්ධතාවයක් ඇත. චිත්රපටය. ඇගේ ප්‍රතික්ෂේප කළ නොහැකි සහ අපූරු සුන්දරත්වය තිබියදීත්, ඇය පිටමං වූ අයගෙන් සහ ඊටත් වඩා විජයගෙන් ඇයට සැලකීමට සුදුසු යැයි මම විශ්වාස නොකරමි. මේ දෙක අතර සම්බන්ධය විතානගේ ඉහත ප්‍රකාශ කිරීමට යොදා ගන්නා “යාන්ත්‍රණයක්” පමණක් බව මට වැටහෙන නමුත්, ඔහු බොහෝ දුර ගිය බව මම තවමත් විශ්වාස කරමි.


අනෙක් අතට, චිත්‍රපටය සෞන්දර්යාත්මකව සිත් ඇදගන්නා සුළු ය, DOP රජීව් රවී නිවර්තන වටපිටාව උපරිමයෙන් භාවිතා කරමින් විශිෂ්ට අලංකාරයේ දෘශ්‍ය ප්‍රකාශ කරයි. ශ්‍රීකර් ප්‍රසාද්ගේ සංස්කරණය පින්තූරයට ඉතා ඉක්මන් වේගයක් ලබා දෙන අතර එමඟින් කතාවේ බහු චාප පහසුවෙන් සහ ඉතා විනෝදජනක ලෙස වර්ධනය වීමට හැකි වේ. Tapas Nayak ගේ ශබ්ද නිර්මාණ කාර්යය ද චිත්‍රපටයේ මාර්ග චාරිකා කොටස සඳහා සැලකිය යුතු දායකත්වයක් සපයයි. අවසාන වශයෙන් නොව අවම වශයෙන්, බුද්ධි සංජය එදිරිසිංහ සහ ජනක උල්ලඳුපිටිය ඇඳුම් පැළඳුම් සඳහා විශිෂ්ට කාර්යයක් සිදු කළේ සංදර්ශනයේ සමාජ ස්ථර නිරූපණයේ අව්‍යාජභාවය තවදුරටත් වර්ධනය කරමිනි.


දිනරා පුංචිහේවාගේ සහජ සුන්දරත්වය සෑම දෘෂ්ටිකෝණයකින්ම උද්දීපනය කිරීමට විතානගේ සහ රවී සෑම උත්සාහයක්ම ගන්නා අතර, ඇය ටිකිරි ලෙස සිය නිහඬ බව තුළින් දිලිසෙනවා. චිත්‍රපටයේ ප්‍රධාන ලක්ෂණය වන්නේ සජිත අනුත්තර මුහුණ දෙන අභියෝග මධ්‍යයේ ස්ථීර සිනහවකි.

Comments